Το νέο έτος μπήκε καλά! [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 19/8/16] Η Psyonix ανακοίνωσε ότι το Rocket League έφτασε τα 20 εκατομμύρια πωλήσεις από τον Ιούλιο του 2015 όταν και πρωτοκυκλοφόρησε.
Η εταιρεία ανάπτυξης που είχε δημιουργήσει το Battle-Cars στο PS3 μάλλον δεν περίμενε ποτέ τέτοια επιτυχία. Πέρα από την προσιτή τιμή του, το Rocket League είναι άκρως διασκεδαστικό και βέβαια παίζει μόνο του σε μία ξεχωριστή κατηγορία.
Ένα νέο game mode και ορισμένες αλλαγές θα προστεθούν σε επόμενο patch, ενώ θυμίζουμε πως φέτος προστέθηκε ακόμα και Basketball mode.
[UPDATE: 11/1/17 - 25 εκατομμύρια παίκτες] Η Psyonix ανακοίνωσε ότι οι παίκτες Rocket League ανέρχονται πλέον σε 25 εκατομμύρια.
Μέχρι σήμερα έχουν παιχτεί συνολικά 22 δισεκατομμύρια λεπτά παιχνιδιού, δηλαδή...42.000 χρόνια.
[UPDATE 2: 18/4/17 - 30 εκατομμύρια παίκτες] Η Psyonix ανακοίνωσε μέσω Twitter ότι ξεπέρασε τους 30 εκατομμύρια παίκτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός αυτός δεν σημαίνει ότι έχουν πουληθεί 30 εκατομμύρια αντίτυπα, μιας και περιλαμβάνει τους παίκτες που συνδέονται σε μία κονσόλα, σε χρήστη που έχει ήδη το παιχνίδι. Κάθε κονσόλα σηκώνει μέχρι τέσσερις παίκτες για Co-op ή ανταγωνιστικά online modes με άλλους παίκτες, συνεπώς μπορούν να συνδεθούν μέχρι τρεις ακόμη παίκτες ταυτόχρονα.
Οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 10,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Μαρτίου.
[UPDATE 3: 7/7/17 - Πάνω από 33 εκατομμύρια παίκτες] Η Psyonix ανακοίνωσε σήμερα πως το παιχνίδι πλέον αριθμεί πάνω από 33 εκατομμύρια παίκτες σε όλες τις πλατφόρμες, δηλαδή 3 επιπλέον εκατομμύρια σε λιγότερο από τρεις μήνες.
Μαζί με την παραπάνω είδηση, η εταιρεία αποκάλυψε τις εξής ενδιαφέρουσες πληροφορίες:
- 1.6 εκατομμύρια παίκτες παίζουν καθημερινά, 3.3 εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση και 6.1 κάθε μήνα.
- Έχουν παιχτεί πάνω από 1.5 εκατομμύριο αγώνες.
- Το 41% των ενεργών παικτών του τελευταίου έτους παίζουν σε PS4, το 32% σε Xbox One και το 27% σε PC.
- Οι αγώνες 2v2 είναι ο πιο δημοφιλής τύπος αγώνα, οι οποίοι αποτελούν το 50% των συνολικών αγώνων που παίζονται, ενώ ακολουθούν οι αγώνες 3v3 οι οποίοι αποτελούν το 32%, οι αγώνες 1v1 το 16% και οι 4v4 το 2%
- Toν τελευταίο χρόνο, το πιο δημοφιλές όχημα είναι ένα από τα αυτοκίνητα OG, το Octane.
Επιπλέον, ο Jeremy Dunham της Psyonix πρόσφατα αποκάλυψε ότι ενώ η εταιρεία αριθμούσε 36 άτομα προσωπικό όταν κυκλοφόρησε το παιχνίδι πρόπερσι, πλέον κοντεύει τα 90 και εξ’αιτίας αυτού πρόκειται να μεταφερθεί σε νέες, πιο ευρύχωρες εγκαταστάσεις. Επίσης αναφέρθηκε στο Rocket League, λέγοντας ότι η Psyonix δε βλέπει το παιχνίδι “σαν ένα franchise που αποσκοπεί στη δημιουργία πολύ διαφορετικών εκδόσεων, αλλά σαν μια πλατφόρμα, η οποία όσο και να εξελιχθεί, θα παραμένει το ίδιο παιχνίδι, δεν υπάρχει Rocket League Karts ή Rocket League RPG. Δεν θέλουμε να καταχραστούμε το brand, θέλουμε να ανταμείβουμε τους παίκτες, έτσι το βλέπουμε. Η θέση μας είναι πως εάν θελήσουμε να φτιάξουμε ένα νέο παιχνίδι, αυτό πρέπει να είναι ένα καινούργιο παιχνίδι, θέλουμε να έχει τη δική του ταυτότητα και τις δικές του προσδοκίες. Θα έχει τη δική του ομάδα προσωπικού, τη δική του φιλοσοφία και θα είναι ένα διαφορετικό πράγμα” προσθέτοντας ότι υπάρχει στην εταιρεία ομάδα αφοσιωμένη στο να σκέφτεται ιδέες για νέα games. “Αρκετές ιδέες εγκαταλείπονται μέσα σε λίγες εβδομάδες και άλλες παραμένουν για μεγαλύτερα διαστήματα και τις εξετάζουμε. Για εμάς είναι καλό το ότι δε βιαζόμαστε. Δε χρειάζεται να κυκλοφορήσουμε κάτι μόνο και μόνο για την οικονομική εξασφάλιση. Αυτό είναι το μεγαλύτερο όφελος του Rocket League, μας έχει δώσει την άνεση χρόνου που χρειαζόμαστε ώστε να σκεφτούμε κάτι άλλο.”
[UPDATE 4: 3/1/18 - 40 εκατομμύρια παίκτες] Σύμφωνα με ανακοίνωση της Psyonix, το Rocket League έφτασε αισίως τους 40 εκατομμύρια παίκτες.
Η εταιρεία ανάπτυξης της Φλόριντα ευχαρίστησε τους fans της για την ενεργή συμμετοχή τους.
Διαβάστε το review του Rocket League και συζητήστε εκτενώς για το παιχνίδι σε αυτό το forum topic.
Παίζετε Rocket League; Ελάτε να ανταλλάξουμε IDs και να παίξουμε online!
Comments