Θεώρησαν τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο βαρετό setting.
Ο επικεφαλής ανάπτυξης της EA είχε αρχικά απορρίψει την ιδέα να διαδραματίζεται το επόμενο Battlefield στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Στο σημερινό meeting επενδυτών της EA ο Patrick Söderlund, αντιπρόεδρος των EA Studios, δήλωσε πως όταν η DICE του παρέδωσε την ιδέα του Battlefield 1 αυτός την απέρριψε χωρίς δεύτερη σκέψη. Συγκεκριμένα είπε πως "Δεν ήταν και η πιο προφανής επιλογή. Αν δούμε τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρίες της βιομηχανίας, θα παρατηρήσουμε πως το έχουνε γυρίσει στο sci-fi. Είχαμε σημαντική επιτυχία στον τομέα των σύγχρονων στρατιωτικών games αλλά νιώσαμε πως είχε έρθει η ώρα για κάποια αλλαγή. Όταν όμως η ομάδα της DICE μου παρέδωσε την ιδέα του Α' Παγκοσμίου Πολέμου την απέρριψα κάθετα λέγοντας πως ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος είχε μόνο μάχες στα χαρακώματα και άρα δεν θα είναι διασκεδαστικός."
Οι developers της DICE και ιθύνοντες της ιδέας δεν δέχτηκαν την απόρριψη τόσο απλά και δημιούργησαν για τον λόγο αυτό demo με το οποίο παρουσίασαν πως ακριβώς θα χρησιμοποιήσουν το setting του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Ο Söderlund δήλωσε πως "Η ομάδα ήταν πεπεισμένη για την ιδέα και μου παρέδωσαν στην συνέχεια ένα σύντομο demo το οποίο με έπεισε πως αυτός είναι ο σωστός δρόμος."
Διαβάστε όλες τις πληροφορίες για το Battlefield 1. Πείτε μας την γνώμη σας στο σχετικό forum topic.
Comments
1. Γιατί ενώ είσαι μεγάλη, γνωστή και καταξιωμένη εταιρία να σε ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλες εταιρίες;
2. Γιατί πρέπει να αντιγράφετε ο ένας τον άλλον, ακόμα και αρνητικά στοιχεία απο άλλα παιχνίδια χρεώνοντας 60€ κάθε φορά;
3. Γιατί πρέπει να κάνετε τα 2 ανωτέρω όταν το game σας έχει ήδη καλήτερο gameplay, όπως έκανε πχ. η
SOEDaybreak με το planetside 2, που ουσιαστικά αντέγραψε το κατα πολύ χειρότερο Battlefield, ενώ αυτή είχε βγάλει το πρωτοποριακό planetside 1;4. Γιατί απο την μία έχετε "Ταλαντούχες όμαδες απο τις καλήτερες στον κόσμο" όπως υπερηφανεύεστε αλλά απο την άλλη όταν κάνουν την δουλειά τους δηλαδή, έρθουν σε εσάς με κάτι πρωτοποριακό και καινούργιο, η πρώτη σας αντίδραση είναι "Αντιγράψτε το COD";
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά η απάντηση στα ερωτήματα σου είναι καταθλιπτικά απλή. Οι μεγάλες εταιρίες της βιομηχανίας διοικούνται από δειλούς, ασπόνδυλους χαρτογιακάδες που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι πάει να πει game design. Το μόνο που ξέρουν είναι να κοιτάνε νούμερα και να ακολουθούν οικονομικά trends.
Χαχαχα, αυτό σκέφτηκα όταν διάβασα το άρθρο. Ευτυχώς που θα έχουμε Α'Παγκοσμιο στο game.
Δύο έιναι τα σενάρια για το πώς από την ιδέα του ΑΠΠ θα περάσουν στην εκτέλεση. Το πρώτο είναι μια ρεαλιστική προσέγγιση με μάχες ανάμεσα σε χαρακώματα, το οποίο κινδυνεύει να είναι βαρετό μέχρι θανάτου (όπως είναι και στο Rising Storm Multiplayer οι πίστες με τα χαρακώματα που δεν μπορούν να σου κρατήσουν για πολύ το ενδιαφέρον, ή στο Iron Europe mod για το M&B.)
Το δεύτερο είναι να παραμερίσουν το ρεαλισμό του warfare στον ΑΠΠ και να το κάνουν πιο action-oriented, πράγμα που θα ξινίσει τους history geeks,( για τους οποίους κυριολεκτικά χ$στ#κ@ αφού καταστρέφουν το gameplay τίτλων και κάνουν στα πάντα bash αν δεν είναι 100% ιστορικά ακριβή), αλλά και για τους υπολοίπους θα εμποδίσει το immersion και θα καταντήσει το game να είναι ουσιαστικά ένα modern shooter με skin ΑΠΠ.
Quoting Professor_Severus_Snape:
Το Battlefield 1 έχει κερδίσει τη μάχη του hype. Από άποψη marketing η ιδέα του Ά παγκοσμίου είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να υπάρχει. Αλλά ας κρατήσουμε μια πισινή για το πώς η ιδέα θα μετουσιωθεί στο τελικό προϊόν.