Το SOS είναι ένα Survival τύπου Battle Royale στο οποίο μπορείτε να κερδίσετε με την φωνή σας.
Στο SOS παρ’ ότι ο τίτλος ανήκει στην κατηγορία των Survival το να επιβιώσετε δεν είναι αρκετό για να κερδίσετε. Βρίσκεστε για την ακρίβεια σε ένα τροπικό νησί με 15 άλλους παίκτες και οι τρεις από εσάς, το πολύ, θα δραπετεύσουν. Ταυτόχρονα βρίσκεστε σε ένα φανταστικό reality show της τηλεόρασης που ονομάζεται SOS. Αν λοιπόν προσφέρετε περισσότερο θέαμα από τους άλλους ανταγωνιστές, το πραγματικό κοινό που σας παρακολουθεί στο Twitch μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε, ακόμα κι αν πεθάνετε.
Πρόκειται για μια πολλή ενδιαφέρουσα πινελιά. Για να παίξετε το SOS απαιτείται να έχετε ένα μικρόφωνο συνδεδεμένο στον υπολογιστή σας έτσι ώστε όλοι οι πάικτες να μπορούν να μιλήσουν ελεύθερα. Ένας μετρητής στο κάτω μέρος της οθόνης υποδεικνύει συνεχώς το πόσοι άνθρωποι σε παρακολουθούν και ένα άλλο panel δείχνει στους παίκτες τι emotes λαμβάνει από το κοινό. Όταν πεθάνετε γίνεστε ένας από τους spectators.
Η εταιρεία που το αναπτύσσει, η Outpost Games, διοικείται από βετεράνους της βιομηχανίας που έχουν εργαστεί σε τίτλους όπως Dead Space, Battlefield Hardline και 007. Το όραμα της Outpost είναι να “φανταστείτε πως θα έμοιαζε ένα παιχνίδι αν δημιουργούταν εξαρχής ώστε να είναι το ίδιο ευχάριστο να το παίζετε ή να το παρακολουθείτε” όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής τη εταιρείας Wright Bagwell. Στη συνέχεια συμπλήρωσε: “Δημιουργήσαμε την Outpost Games με αποστολή την στροφή όλων των παικτών σε ηθοποιούς και κάθε παιχνιδιού σε σκηνή”.
Τέλος σε δηλώσεις για το παιχνίδι προχώρησε και ο Creative Director του Ian Milham που είπε: “Έχουμε δει πολλά online games όπου οι άνθρωποι κατά κάποιο τρόπο προσπαθούν να δημιουργήσουν κάτι, ίσως κάτι role-playing στο GTA, ή κάνουν πράγματα σε άλλα παιχνίδια που δεν είναι ακριβώς όσα σκόπευε να προσφέρει το παιχνίδι. Και το παιχνίδι, στο επιτρέπει κατά κάποιο τρόπο, αλλά όχι ακριβώς. Οι παίκτες λένε “θέλουμε να κάνουμε αυτό” και το παιχνίδι του απαντάει “Όχι πρέπει να πας να πιάσεις την σημαία τώρα, ή πρέπει να μπεις σε αυτόν τον κύκλο σε δύο λεπτά.” Πιστεύουμε πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι που όχι μόνο είναι εντάξει με όλα όσα προσθέτουν οι παίκτες σε αυτό, αλλά προτείνει κιόλας”.