Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Ποια Horror games σας έδωσαν εφιάλτες;

Press Start: Ποια Horror games σας έδωσαν εφιάλτες;

Monday, 16 Oct 2017  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Μαρίνος Τζώτζης   | (7 σχόλια)
Μαρίνος Τζώτζης

Μαρίνος Τζώτζης  

Πιθανότατα παίζει Total War, μην ενοχλείτε..
http://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/33/77/b6/press-start-horror-80-1508146087.jpg
 

Press Start: Ποια Horror games σας έδωσαν εφιάλτες;

Outlast, P.T. 

Αααχ, Horror games. Η ένοχη απόλαυση των απανταχού gamers. Άλλοι είναι πιο σκληροτράχηλοι και αντέχουν μερικά jumpscares και άλλοι κρύβονται κάτω από τα παπλώματά τους με τον παραμικρό περίεργο θόρυβο. Παρά τις διαφορές στον τρόπο αντιμετώπισης των εκάστοτε καταστάσεων, οι δύο αυτές κατηγορίες έχουν ένα κοινό. Και οι δύο θέλουν να τρομάξουν. Θέλουν να παίξουν ένα παιχνίδι το οποίο θα τους βγάλει από την ασφάλεια της καθημερινότητάς τους και θα τους κρατήσει σε εγρήγορση για το χρονικό διάστημα που θα αφιερώσουν σε αυτό. Δε θα συνεχίσουμε βέβαια να μιλάμε για ψυχολογικούς λόγους που μας ωθούνε στο να παίζουμε Horror games καθώς δεν είμααστε εδώ για αυτό. Παρόλα αυτά πρέπει να παραδεχθούμε πως υπάρχουν. 

Η πρώτη μου επαφή με το είδος ήταν το Penumbra: Black Plague. Ακόμα θυμάμαι εκείνη την ανατριχιαστική σκηνή με την πρώτη συνάντηση με εχθρό ο οποίος ήθελε να με σκοτώσει και πως έπρεπε να κρυφτείς σε ένα δωμάτιο για τον αποφύγεις. Τα φώτα σκοτείνιαζαν, η μουσική άλλαζε και το τέλος έμοιαζε να είναι κοντά. 2-3 φορές πέθανα εως ότου κατάλαβα το τι έπρεπε να κάνω. Ομολογουμένως δεν είμαι ο μεγαλύτερος fan του είδους και ούτε μπορώ να πω πως τα έχω φάει με το κουτάλι, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ευχαρίστηση που πήρα παίζοντας όσα έπαιξα. Άλλοι τίτλοι που ευχαριστήθηκα ήταν το Slenderman, που παρόλο που δεν ήταν τόσο τρομακτικό δημιουργούσε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα, το P.T. που ήταν ίσως ότι καλύτερο έχω δει ως δείγμα του είδους και το Outlast το οποίο κέρδισε τις καρδιές των παικτών παγκοσμίως και κατάφερε να γίνει συνώνυμο του genre

Υπήρχε μάλιστα ένας καιρός που όποια πέτρα και αν σήκωνες αυτό που θα έβρισκες στη βιομηχανία του gaming ηταν ένα Horror game. Είχε γεμίσει ο τόπος τόσο που μπορώ να πω πως είχε αρχίσει να με ενοχλεί και σε ένα βαθμό. Κάτι αντίστοιχο και με το πόσα Survival games άρχισαν να ξεπηδάνε τα τελευταία χρόνια. 

Ποία ήταν τα Ηorror games που σας μοίρασαν απλόχερα εφιάλτες; Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο και μοιραστείτε τις εμπειρίες σας! 

Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Ποια games θα σβήνατε από την μνήμη σας για να τα ξαναπαίξετε σαν να ήταν η πρώτη φορά; (Γιώργος Λόλας) 

Community Blogs προηγούμενης εβδομάδας:
Η ιστορία του console gaming.

Γράψτε το δικό σας blog και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld.

User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας user review και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld.

Διαβάστε και τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα στο σχετικό forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 Golion (Level 7) 16/10/2017 13:03
Αν αρχίσουμε από τα παλιά ένα πολύ καλό Horror Game ήταν το Sanitarium(1998 ).Μετά πάμε στα πρώτα Silent Hill και Resident Evil και από τα καλύτερα που έχω παίξει Amnesia: The Dark Descent και Condemned: Criminal Origins.Γενικά είμαι fan των Horror Games και θεωρώ τα Resident Evil και Silent Hill ως τα παιχνίδια που έμαθαν στο ευρύ κοινό το Horror...Επίσης η τριλογία Dark Fall:The Journal,Lights Out και Lost Souls με το τελευταίο να είναι κ το καλύτερο...
#2 Lyricaldemon (Level 19) 16/10/2017 14:16
Αν αρχίσω από το πιο πρόσφατο horror θα πω το OUTLAST.Περνούσ α μπροστά από ένα τύπο σε καροτσάκι που δεν κουνιόταν,έλεγα μέσα μου κλαιν μαιν θα πεταχτεί την πρώτη φορά..Δεν πετάχτηκε παρά μετά από 2 ώρες παιχνιδιού που παραλίγο να πάθω εγκεφαλικό.
#3 Shikabane_Hime7 (Level 28) 16/10/2017 16:41
Πρώτο και καλύτερο το Resident Evil, όπου μικρός είχα δει τη σκηνή που το πρώτο ζόμπι που συναντάς γυρίζει αργά αργά το κεφάλι του προς τα σένα. Είχα τρομάξει πάρα πολύ και όταν το ξανά έπαιξα λίγο μεγαλύτερος ένιωθα άβολα σε αυτή σκηνή.

Μετά έχουμε φυσικά το Silent Hill. Πρώτη φορά το έπαιξα πιτσιρικάς μαζί με έναν παιδικό μου φίλο και είχαμε φρικάρει στην αρχή με το "Harry's Nightmare" και μετά στη σκηνή με το ιπτάμενο τέρας που μπαίνει στο μπαρ το βγάλαμε και το παρατήσαμε από το φόβο μας. Πέρασαν πολλά χρόνια για να το ξανά παίξω!

Τέλος η σειρά F.E.A.R.! Για αρκετό καιρό δεν μπορούσα να κοιμηθώ χωρίς κάποιο φως ανοιχτό, με είχε επηρεάσει πάρα πολύ τόσο με τα πετυχημένα jump scares αλλά και με τη γενικότερη ατμόσφαιρά του! Σχέση αγάπης-μίσους με την θεά Alma!
#4 the_prophet1987 (Level 21) 16/10/2017 21:07
Μιας και έχω πει ποιά είναι τα αγαπημένα μου horror games σε παλαιότερο άρθρο ευκαιρία να πω για 2 horror στιγμές που μου χάρισαν εφιάλτες.Περιέρ γως αυτές οι στιγμές δεν βρίσκονται μέσα σε horror games.

Η μία είναι στο Tomb Raider: The Angel of Darkness στο επίπεδο Sanitarium με τους τρελούς-mutants να κυκλοφορούν στο χώρο και να τους σκοτώνεις,ωραίο σκηνικό και ατμοσφαιρική μουσική.Αλλά το αποκορύφωμα ήταν ένα failed experiment που τριγυρνούσε ελεύθερο και το έδειχνε σε διάφορα cutscenes μέχρι τη στιγμή που το πάλευες ως boss fight(κακή Α.Ι. στη μάχη) αλλά τα cutscenes που ανέφερα έδιναν πόνο γιατί το τέρας είχε τα καλύτερα animations που έχω δεί σε παιχνίδι και δεν υπερβάλω καθόλου.Τον τρόπο που έτρωγε ένα θύμα και ύστερα σκαρφάλωνε κάτι σωλήνες για να φύγει μέσα απο τον αεραγωγό τον ζηλεύουν και τα xenomorph της σειράς Alien.Είχα πραγματικό εφιάλτη με το συγκεκριμένο τέρας και θα μπορούσα άνετα να γράψω μυθηστόρημα τρόμου.Γι αυτό επιμένω πως τα animations των εχθρών στα Horror games πρέπει να είναι όσο πιο φυσικά γίνεται.

Δεύτερο σκηνικό πάλι σε παιχνίδι που δεν ήταν horror απλά είχε τις στιγμές του.Namalsk Crisis Mod για το ArmA 2.Χρησιμοποιούσ ε assets των STALKER όμως ήταν πιο σκοτεινό λόγω του cold filter της μηχανής του ArmA 2 και ο ήχος ήταν πολύ πιο δυνατός και καθαρός.Έκατσε λοιπόν ένα σκηνικό όπου ξυπνάς σε μια εγκαταλελημένη πόλη του πρώην σοβιετικού μπλόκ(κάντε το εικόνα),είσαι μόνος και είναι παντού σκοτάδι(δεν γνωρίζεις το γιατί).Προσπαθώ ντας να βρείς το δρόμο για να φύγεις ακούς αποκρυστικούς θορύβους απο παντού γύρω σου,σηκώνεις το όπλο για να ρίξεις αλλά δεν βλέπεις τίποτα.Μέχρι που ξαφνικά αρχίζουν να σε πλησιάζουν 2 μάτια μέχρι που αποκαλύπτεται το Bloodsucker.Ένα πλάσμα απο τα STALKER games που σου πίνει το αίμα και μπορεί να γίνεται αόρατο.Στα STALKER το πλάσμα αυτό είναι πρόκληση αλλά δεν καταφέρνει να σε τρομάξει και τόσο.Στο ArmA 2 οι ήχοι που βγάζει σου σηκώνουν όλες τις τρίχες και το ακούς απο παντού γύρω σου μέχρι να εμφανιστεί.

Αυτός είναι ο λεγόμενος φόβος του ανοιχτού(το αντίθετο του κλειστοφοβικού) .Στα κλειστοφοβικά παιχνίδια οι εχθροί μπορούν να σου τη πέσουν απο συγκεκριμένα σημεία ενώ στα ανοιχτοφοβικά δεν ξέρεις κυριολεκτικά απο που θα σου έρθει η σφαλιάρα!Άσε που σε κρατάει σε αγωνία με τους ήχους συνέχεια.Σε συνδιασμό με τα τέρατα που γίνονται αόρατα το χέσιμο είνα εγγυημένο.Κοιτο ύσα πίσω μου για αρκετό καιρό αφότου έπαιξα το παιχνίδι. :P
#5 ashbringer (Level 25) 17/10/2017 08:34
Fear,Silent Hill ,Resident Evil,The Evil Within,Outlast, Alien Isolation,Layer s of Fear,Soma,Amnes ia The Dark Descent,Penumbr a Black Plague,Doom,Con demned Criminal Origins,Patholo gic,Among The Sleep,Phantasma goria,Stasis,Al an Wake,System Shock,Dead Space,Anchorhea d,Dead Secret,Call of Cthulhu.Είναι μόνο μερικοί απο τους τίτλους που με κράτησαν ξύπνιο τη νύχτα.
#6 Shikabane_Hime7 (Level 28) 17/10/2017 13:18
the_prophet1987 : Το Angel of Darkness με είχε ανατριχιάσει με την όλη ατμόσφαιρα του, ειδικά με το τέρας που κυκλοφορούσε στη πόλη. Υποτιμημένο παιχνίδι!
#7 +2 the_prophet1987 (Level 21) 18/10/2017 14:05
Παραθέτοντας Shikabane_Hime7:
the_prophet1987: Το Angel of Darkness με είχε ανατριχιάσει με την όλη ατμόσφαιρα του, ειδικά με το τέρας που κυκλοφορούσε στη πόλη. Υποτιμημένο παιχνίδι!


Ναι ίσχύει,άσε τι αριστούργημα θα μπορούσε να γίνει αν η Eidos έδινε λίγο χρόνο ακόμα στη Core,τα θυμήθηκα και συγχίστηκα τώρα! :-?