Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Οι μικροσυναλλαγές στο Destiny 2 και η προώθησή του

Press Start: Οι μικροσυναλλαγές στο Destiny 2 και η προώθησή του

Monday, 11 Sep 2017  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Γιώργος Λόλας   | (4 σχόλια)
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών. Κάθε Δευτέρα συζητάμε παρέα για διάφορα ενδιαφέροντα gaming θέματα.
http://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/40/3f/7a/press-start-destiny2-pr-stunts-2-1505122604.jpg
 

Press Start: Οι μικροσυναλλαγές στο Destiny 2 και η προώθησή του

Τα παράπονα και οι συζητήσεις περί pay-to-win.

Το Destiny 2 ήταν από τα πολυαναμενόμενα games της χρονιάς, αφού όλοι περίμεναν να πιάσουν στα χέρια τους το sequel του FPS/RPG της Bungie και να το “λιώσουν” όπως έκαναν και με το πρώτο Destiny. Για άλλη μια φορά το hype χτύπησε κόκκινο και όλοι πίστευαν ότι η Bungie ετοιμάζει το καλύτερο game της χρονιάς. Μέσα από το παρόν άρθρο, δεν θα αναλύσω για το αν ισχύει η προηγούμενη πρόταση, εξάλλου μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό review του Μάνου. Θέλω να σταθώ σε κάτι που εμένα προσωπικά με πειράζει ως gamer αλλά και ως συντάκτη ενός μέσου που ασχολείται με τα video games για πάρα πολλά χρόνια.

Από την κυκλοφορία της beta και έπειτα της τελικής έκδοσης έως και σήμερα, παρατηρώ ότι τα μεγάλα ξένα gaming sites ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με το Destiny 2. Αρκεί να επισκεφθείτε την κεντρική τους σελίδα ή να αναζητήσετε τον όρο “Destiny 2” και θα παρατηρήσετε ότι 8 στα 10 άρθρα αφορούν το FPS/RPG της Bungie. Πώς να farmάρετε legendary shards, πώς να τους λιώσετε όλους στο Crucible mode, πώς να ξεκλειδώσετε το Sparrow vehicle, πώς να φτάσετε το level 300, πώς να πάρετε clan rewards, τα πέντε καλύτερα όπλα, πώς να πατήσετε Power On στην κονσόλα σας για να παίξετε Destiny 2, πώς να κοιμηθείτε καλύτερα για να είστε ξεκούραστοι όταν παίζετε Destiny 2, πώς η Bungie επέστρεψε δυναμικά με το Destiny 2 και τόσα άλλα παρόμοια άρθρα.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε με το Destiny 2, ούτε με την Bungie. Η ίδια τακτική ακολουθείται σε όλα τα “μεγάλα” games και σε όσα έχουν χτίσει hype πριν την κυκλοφορία τους. No Man’s Sky, Ghost Recon Wildlands, Mass Effect Andromeda, Tom Clancy’s The Division, Dark Souls 3 και τόσα άλλα games για τα οποία οι game journalists γράφουν ανούσια άρθρα είτε για να μαζέψουν clicks, είτε επειδή πληρώθηκαν για να προωθήσουν έναν συγκεκριμένο τίτλο.

Ταυτόχρονα, τις τελευταίες ημέρες μια μερίδα από gamers υποστηρίζουν ότι το Destiny 2 περιλαμβάνει pay-to-win μικροσυναλλαγές, ενώ υπάρχουν αρνητικές αντιδράσεις για τις αλλαγές στα Shaders, τα οποία πλέον δεν είναι μόνιμα στον λογαριασμό σας, αλλά θα πρέπει να τα κυνηγάτε κάθε φορά που θέλετε να αλλάξετε χρώμα στο gear σας. Έτσι, δημιουργείται το συμπέρασμα ότι η Bungie προωθεί αυτό το σύστημα ως έναν ακόμα τρόπο να λάβει χρήματα από τους παίκτες, κάποιοι από τους οποίους ίσως να ξοδέψουν χρήματα για να αγοράσουν Bright Engrams. Από την πλευρά της η Bungie πάντως υπερασπίστηκε τις αποφάσεις της, αφού το loot που έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε μέσω των loot boxes, μπορείτε να το αποκτήσετε απλά παίζοντας, δίχως να ξοδέψετε χρήματα.

Εσείς πιστεύετε ότι έχει παραγίνει το κακό με την προώθηση κάποιων games; Επίσης, θεωρείτε ότι η Bungie έπραξε σωστά με το να διαθέσει περισσότερα microtransactions στο Destiny 2; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Είστε υπέρ ή κατά των επί πληρωμής mods από την Bethesda; (Γιώργος Λόλας)
Δευτέρα: eSports - Τουρνουά eSports Racing μόνο για γυναίκες (Μάνος Γρυπάρης)
Κυριακή: Editorial - WTF News 10: Fight of Gods, House Party και Ασιάτες (Μάνος Γρυπάρης)

Community Blogs προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας blog και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld

User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας user review και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο σχετικό forum topic.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 Serebrian (Level 20) 11/09/2017 12:58
Δεν είχα παίξει το πρώτο Destiny καθώς είμαι αποκλειστικά PC gamer. Πέρα από αυτό οι τακτικές τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο Destiny μου φαίνονται ξεκάθαρα άπληστες. Άπειρα DLCs, με το πρώτο του Destiny 2 να διαρρέει μέσα στις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του. Ντάξει παιδιά της Bungie κάπου έλεος... Ναι τα Destiny 1 και 2 ήταν εντυπωσιακά games αλλά τι στο καλό πια, πόσα εκατομμύρια το αγόρασαν δώσε μερικά freebies και βγάλε μεγάλα DLC επί πληρωμή, αλλά να το αξίζουν. Τέτοιες πρακτικές εκτιμούνται από gamers.
#2 Lithras (Level 12) 11/09/2017 13:03
Αν είναι όντως pay-to-win οι μικροσυναλλαγές , τότε μιλάμε για μεγάλο φάουλ. Οι εμφανισιακές συναλλαγές δεν ήταν ποτέ πρόβλημα, εκτός αν οι δωρεάν εμφανίσεις είναι άσχημες και προκειμένου να μη φαίνεται χάλια ο χαρακτήρας να πρέπει να πληρώσει κανείς, όπου επίσης μιλάμε για φάουλ και προσωπικά δεν θα ασχολιόμουν παραπάνω με τον συγκεκριμένο τίτλο.
#3 Lyricaldemon (Level 19) 11/09/2017 13:07
Αποκλειστικά PC gamer είμαι,την τακτική με τα άπειρα DLC την έχω δει και στο payday 2 με αποτέλεσμα ο κόσμος να βαριέται και να το παρατάει.Σκεφτό μουν να το αγοράσω για να παίζω παρέα με φίλους μου,άλλα μετά από αυτό μάλλον δεν. Μακριά από εταιρίες με παιχνίδια early access και άπειρα DLC.
#4 ashbringer (Level 25) 12/09/2017 14:39
H κάθε εταιρεία επιλέγει τον δικό της τρόπο για να προωθήσει το προιόν της και να βγάλει χρήματα απο αυτό.Καλώς η κακώς η Bungie επέλεξε αυτόν τον τρόπο για το Destiny.Κανένας gamer δεν υποχρεούται να ακολουθήσει και να χαλάσει τα χρήματά του παρα μόνο αν το επιλέξει ο ίδιος.Υπάρχουν τόσοι πολλοί τίτλοι για να ασχοληθεί κανείς.