Μόνιμες Στήλες Critical Hit Fallout vs Wasteland: Η κοκορομαχία

Fallout vs Wasteland: Η κοκορομαχία

Saturday, 19 Nov 2016  | in Critical Hit | Γράφτηκε από τον Αλέξανδρος Ζεκάκης   | (5 σχόλια)
http://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/60/a3/64/fallout-vs-wasteland-gameworld-85-1479552840.jpg
 

Fallout vs Wasteland: Η κοκορομαχία

Αντιπαλότητες και έχθρες με ρίζες βαθιά στο παρελθόν, αλλά πλέον ανούσιες.

Αν δεν το έχετε πάρει είδηση, τότε να σας ενημερώσουμε ότι από τότε που η Bethesda απέκτησε τα δικαιώματα του Fallout το 2008, έχει ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος μεταξύ των πιο παραδοσιακών RPGάδων και αυτών που δεχτήκαν την "νέα" εκτέλεση των Fallout με χαρές και πανηγύρια. Αν δείτε όμως λίγο την ιστορία τότε ίσως καταλάβετε καλύτερα την θέση των υπερμάχων του παλαιού, που βέβαια σε περιπτώσεις τείνει στο ακραίο.

Κάποτε λοιπόν στο παρελθόν και συγκεκριμένα εν έτη 1988 η Interplay αναπτύσσει το τότε πρωτοποριακό Wasteland, ένα open world post-apocalyptic RPG με turn-based σύστημα μάχης. Η βαθιά του ιστορία, δυνατή πλοκή και το άρτιο σύστημα μάχης το καθιστούν άμεσα ένα αριστούργημα της εποχής. Για αρκετά χρόνια δεν ακούγεται τίποτα νέο όπως κάποιο sequel, μέχρι και περίπου 10 χρόνια αργότερα οπότε και κυκλοφορεί το Fallout 1, που λίγο ή πολύ αποτελεί και τον πνευματικό ακόλουθο του Wasteland. Και πάλι, η Interplay δέχεται άριστες κριτικές για τον τίτλο της, προσδίδοντας ακόμα περισσότερα RPG στοιχεία, όπως το customization του χαρακτήρα αλλά και τις αποφάσεις που λαμβάνετε κατά την διάρκεια του παιχνιδιού που έχουν ένα πραγματικό αντίκτυπο στην εξέλιξη. Η επιτυχία που γνωρίζει το Fallout ωθεί την Interplay στην κυκλοφορία της συνέχειας μόλις το επόμενο έτος και πάλι με τεράστια επιτυχία. Αυτή τη φορά η εταιρεία επιλέγει να επεκτείνει πάνω στην ήδη υπάρχουσα πετυχημένη συνταγή, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο τον κόσμο και δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ιστορία.

wasteland-1

Η εποχή του Fallout 3
Το post-apocalyptic σκηνικό που εκτελείται άριστα και συνοδεύεται από έναν τεράστιο κόσμο και λεπτομερέστατα RPG στοιχεία καταφέρνει να δημιουργήσει ένα fan base που απλά παρακαλάει για μία συνέχεια. Αν παίζετε RPG τότε μπορείτε και οι ίδιοι να αναλογιστείτε πόσο σπάνιο είναι να κυκλοφορεί ένας τίτλος που εκπληρώνει την κάθε επιθυμία ενός hardcore RPGά. Μετά από μια μεγάλη αναμονή, που κρατάει άλλα 10 χρόνια, οι πλέον (αρκετά) γηραιότεροι fans που στο μεσοδιάστημα έχουν απολαύσει και άλλα υπέροχα RPG (Planescape: Torment κανείς;), λαμβάνουν τα νέα ότι αναμένεται να κυκλοφορήσει το Fallout 3 και δημιουργείται πανικός, οι καρδιές χτυπάνε δυνατά και το αίμα βράζει.

Και εδώ κάπου πατάει πόδι η Bethesda και έρχεται να μεταμορφώσει το Fallout σε ένα πλέον Action RPG που παίζεται σε πρώτο πρόσωπο, δίνοντας περισσότερη έμφαση στα στοιχεία της μάχης, στα γραφικά και στη δράση, απλοποιώντας όμως παράλληλα αισθητά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά των προπατόρων του. Ομολογουμένως διατήρησε τις βασικές πτυχές της σειράς, αλλά με ένα τελείως διαφορετικό πρόσημο. Έλα όμως που και το Fallout 3 γνωρίζει τρομερή επιτυχία, ακόμα και αν απογοητεύει τους fans της σειράς με τις εκτενείς αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν. Και για να πούμε και την αλήθεια (όσο και αν μας αρέσουν τα κλασσικά RPG) το Fallout 3 δεν είναι κακό, αλλά δεν μπορεί να πει κανείς ότι το δυνατό του στοιχείο είναι το story-telling ή και γενικότερα το βάθος της ιστορίας.

Έτσι, για αυτούς εκεί έξω που υπήρξαν μέρος της εξέλιξης για περίπου 20 χρόνια, το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό και ως εκ τούτου αρχίζουν να αντιμάχονται την κίνηση της Bethesda. Η τελευταία βέβαια έχοντας αναπτύξει ένα νέο και πολύ μεγάλο κοινό δεν σκοπεύει να επιστρέψει εκεί που ήταν τα προηγούμενα Fallout και αντιθέτως επιλέγει να συνεχίσει με την ίδια συνταγή και στο Fallout 4. Κάπου ενδιάμεσα λοιπόν κυκλοφορεί και το Fallout: New Vegas το 2010 που αναπτύσσει Obsidian και με publisher και πάλι από την Bethesda. Ουσιαστικά αποτελεί sequel του Fallout 3, αφού η ιστορία εξελίσσεται τέσσερα χρονιά μετά τα γεγονότα του προηγούμενου. Το Fallout: New Vegas αγαπήθηκε ομολογουμένως περισσότερο από τους παλιούς fans από ότι από το νέο fan-base που άρχισε να σχηματίζεται με την έλευση του Fallout 3.

fallout-1

Το πιο αισθητό δείγμα της μεταμόρφωσης που προαναφέραμε συναντάται σχετικά νωρίς στο Fallout 3 και σε εκείνο το σημείο ακριβώς οι παλιοί κατάλαβαν ότι κάτι έχει αλλάξει. Ακόμα και αυτοί που επέλεξαν να το δοκιμάσουν και να του δώσουν μία ευκαιρία, βρέθηκαν αντιμέτωποι με κάτι τόσο ρηχό και με τα δεδομένα των παλιότερων τίτλων της σειράς παράλογο, που δεν μπόρεσαν να κάνουν τα στραβά μάτια (και πολλοί το παράτησαν και σε εκείνο το σημείο). Βγαίνετε λοιπόν κλασικά από το Vault, πάτε στην πρώτη πόλη που ονομάζεται Megaton και μετά από μερικά quests μπορείτε να επιλέξετε να ανατινάξετε την πόλη ενεργοποιώντας μία θαμμένη βόμβα. Μισό…hold… με το καλημέρα να πάρετε δηλαδή την ευθύνη και να συνεχίσετε την πολύωρη πορεία σας έχοντας ήδη σκοτώσει μια ολόκληρη πόλη;

Η ακαριαία αντίδραση πολλών εδώ ήταν "WTF?" και η απογοήτευση διάχυτη για το πόσο απλοϊκό και trivial είναι το να κάνεις σκόνη μία πόλη. Μπορεί να μην σας λέει πολλά, αλλά το μέγεθος μιας τέτοιας απόφασης δεν μπορεί να παρθεί τόσο ανέμελα και άνετα και ούτε τόσο γρήγορα σε ένα κλασσικό RPG. Μάλιστα οι επιπτώσεις μιας τέτοιας πράξης πρέπει να έχουν τέτοιο αντίκτυπο στη συνέχεια του παιχνιδιού που θα σκεφτείτε πολλές φορές πριν την εκτελέσετε και θα αναλογιστείτε τις συνέπειες ουκ ολίγες φορές, και όχι με ελαφρά την καρδιά. Πώς να το κάνουμε, πρέπει να σας πιάνει ρίγος και τρέμουλο όταν είναι να κάνετε κλικ σε αυτήν την επιλογή. Η βόμβα αυτή είναι ενδεχομένως και η αφορμή της όλης έχθρας αφού όπως αναλογίζεστε, μετά οι fans άρχισαν να κατηγορούν έντονα την Bethesda (αλλά και αυτούς που απολαμβάνουν τα παιχνίδια της) και να παθιάζονται εναντίον της τροπής που έχουν πάρει τα Fallout. Θεωρώ ότι αυτό είναι άδικο σε μεγάλο βαθμό, γιατί η εταιρεία έκανε σε γενικές γραμμές άριστη δουλειά και δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που μπορεί να πει ότι τα Fallout 3, New Vegas και 4 είναι κακά games, απλά διαφορετικά από τους προκατόχους τους.

Wasteland 2: Ονειρικό sequel
Το 2014 έρχεται όμως Brian Fargo, ο ιδρυτής της Interplay που όμως αποφάσισε μετέπειτα να αποχωρήσει και να φτιάξει την inXile Entertainment, για να σώσει την παρτίδα για τους RPGάδες. Μετά από μία καμπάνια στο KickStarter ο Fargo κυκλοφορεί το Wasteland 2, ως πλέον φυσικό διάδοχο του Wasteland και την απάντηση του προς τις αλλαγές που έχουν γίνει στο Fallout. Η καμπάνια είναι επιτυχημένη και η κυκλοφορία του τίτλου συνοδεύεται από τις επευφημίες των fans, μιας και επαναφέρει τα στοιχεία που είχαν χαρακτηρίσει την παλιά γενιά των Fallout όπως και το πρωτότυπο Wasteland. Μάλιστα οι έμμεσες αναφορές και αιχμές του ιδίου και των κριτικών στο Fallout δεν είναι λίγες και ούτε τυχαίες. Έστω και σε κάποιον βαθμό πρέπει να του καταλογίσουμε ότι είναι συνυπεύθυνος για τον πόλεμο που ξέσπασε.

wasteland-2

Fallout 4
Μετά την ιστορική ανάλυση ας πάμε και στο σήμερα, όπου έχουμε το Fallout 4 να κυκλοφορεί εδώ και μερικούς μήνες και από την άλλη πλευρά την inXile να έχει ολοκληρώσει την καμπάνια της για την χρηματοδότηση του Wasteland 3. Με γεμάτα τα ταμεία πλέον η inXile θέτει στόχο την κυκλοφορία του μέσα στο 2019 και υπόσχεται να παραμείνει σταθερή στις αξίες της. Από την μία έχουμε λοιπόν τα Action-RPG που ικανοποιούν τις μάζες και από την άλλη την προσπάθεια γεμάτη αγάπη και μεράκι για την δημιουργία ενός κλασικού RPG με έμφαση στην πλοκή και στα Role-Playing στοιχεία. Και οι δύο σειρές είναι αναμφίβολα επιτυχημένες, αλλά δεν φαίνεται να βρίσκεται η χρυσή τομή. Καθένας έχει επιλέξει την πορεία του και έτσι θα συνεχίσει να κάνει αφού και υποστηρίζει αυτό που έχει κάνει και αναμφίβολα το εκτελεί σωστά. Φανταστείτε τώρα ξαφνικά το Fallout 5 να πήγαινε πίσω στα κλασικά RPG και το τι αντίκτυπο θα είχε αυτό στην fan base του: Μία σίγουρη καταστροφή για την Bethesda.

Gameplay
Πολλοί θα αναρωτιέστε πως γίνεται να βάζουμε δύο RPG που ανήκουν σε διαφορετικά sub-genres στην ίδια ζυγαριά. Η αλήθεια είναι ότι το στυλ των δύο παιχνιδιών διαφέρει. Το Fallout αποτελεί ένα Action RPG με κάμερα πρώτου ή τρίτου προσώπου (κάτι που αλλάζει όποτε το θελήσετε μέσα στη μάχη) και ταυτόχρονα Shooter. Αν είσαι καλός στο σημάδι τότε έχεις ένα bonus. Το σύστημα V.A.T.S. με τα ποσοστά ευστοχίας και το Critical Damage είναι πωρωτικό, πόσο μάλλον το γεγονός ότι στο Fallout 4 ο χρόνος δεν σταματάει, αλλά οι εχθροί κινούνται σε slow motion, κάτι που ανεβάζει την αδρεναλίνη. Το Wasteland από την άλλη είναι Tactical RPG. Απευθύνεται σε ένα πιο ώριμο κοινό και δεν βασίζεται στα αντανακλαστικά σας αλλά στη στρατηγική σκέψη σας. Πως θα κινηθείτε στο χάρτη; Σε ποιο σημείο θα καλυφθείτε; Ποιον ήρωα θα χρησιμοποιήσετε και που; Τέτοιοι παράγοντες παίζουν ρόλο για την τελική έκβαση της μάχης και όχι π.χ. το να...μπείτε μέσα σε ένα δωμάτιο χωρίς κάλυψη και να τα σαρώσετε όλα σε δευτερόλεπτα. Αυτή είναι η βασική διαφορά των δύο RPG και υπό αυτή την έννοια θα ήταν κάπως άδικο να συγκρίνουμε άμεσα το gameplay του καθενός, μιας και αμφότερα τα καταφέρνουν περίφημα στο κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Λόγω της RPG φύσης των δύο games, συναντάμε τόσο ορισμένα κοινά attributes, όσο και την ελευθερία του να εξερευνήσετε τον κόσμο πλήρως. Στο Wasteland 2 βέβαια, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια στα stats του χαρακτήρα σας σε σχέση με το Fallout, ενώ ταυτόχρονα ο ρεαλισμός χτυπάει κόκκινο. Για παράδειγμα, για να κινηθούν οι ήρωές σας χρειάζονται νερό, υπάρχει τεράστια και αχανής ποικιλία διαλόγων και όχι η επανάληψη στις ίδιες ατάκες κ.ο.κ. Επίσης, το βασικό story του Wasteland 2 έχει μεγαλύτερη διάρκεια από το αντίστοιχο οποιουδήποτε Fallout. Στο δε Fallout, η απόλυτη ελευθερία εξερεύνησης χωρίς περιορισμούς (μπαίνεις σε οποιοδήποτε σημείο του χάρτη και καταπατάς τα πάντα) θεωρώ ότι είναι ένα μικρό κλικ πιο πάνω, ενώ σε διάρκεια υπερτερεί αρκετά στα προαιρετικά quests. Μεγάλο αυτού ωστόσο του Wasteland 2 είναι το ότι αποτελεί αυτό που λέμε "πιο hardcore RPG". Οι αποφάσεις σου όντως έχουν νόημα. Μπορεί να σώσεις για παράδειγμα μία πόλη και να καταστραφεί μία άλλη. Βέβαια και στη σειρά Fallout συναντάμε εναλλακτικά φινάλε απλά οι "σεναριακές διακλαδώσεις" είναι σαφώς λιγότερες. Πιστεύω λοιπόν ότι ο παραδοσιακός old-school RPGάς που δεν νοιάζεται για το Action κομμάτι θα προτιμήσει εδώ το Wasteland 2, σε αντίθεση με έναν νεότερο gamer που αποζητά την δράση και τα ατομικά του skills, άρα θα πάει καθαρά στη λογική Fallout, το οποίο άλλωστε πουλάει μαζικά σε κάθε μέσο gamer.

fallout-4

Τεχνικός τομέας
Το Wasteland 2 είναι φτιαγμένο σε Unity engine με ότι αυτό συνεπάγεται. Αντιλαμβάνεστε ότι μιλάμε για μία από τις πιο εύκολες και "ελαφριές" μηχανές γραφικών της βιομηχανίας. Στον αντίποδα, η Bethesda δούλεψε με την Gamebryo engine στο Fallout 3 και την Creation engine στο Fallout 4, συνεπώς ακολουθεί τον δικό της δρόμο. Τεχνικά η σειρά Fallout είναι ανώτερη από το Wasteland, μόνο που μιλάμε όμως και για διαφορετικά μεγέθη εταιρειών. Στο voice acting για παράδειγμα, η Bethesda έχει ένα πλήρες cast ηθοποιών που δίνουν ρεσιτάλ τόσο στα Fallout, όσο και στα Elder Scrolls. Κατ' επέκταση, το immersion και η μεταφορά της ατμόσφαιρας που υπάρχει τριγύρω, επιτυγχάνεται με πολύ πιο εύκολο τρόπο, χωρίς το μυαλό σας να παιδευτεί ιδιαίτερα.

Σενάριο
Ένας τομέας που συνδέεται άρρηκτα με το gameplay, το σενάριο των δύο games έχει μεν κοινό άξονα τον post-apocalyptic κόσμο, αλλά στην πράξη η ελευθερία επιλογών κρίνει πολλά. Το Wasteland βασίζεται στην ομαδικότητα, ενώ το Fallout εμπεριέχει περισσότερο το στοιχείο του ενός ήρωα. Εκεί, με όσα factions κι αν μπλεχτείτε, το ότι έχετε το ελεύθερο να αλλάξετε faction ή να μην συνεργαστείτε με κάποιο παρά μόνο ελάχιστα, πρακτικά κάνει το σενάριο προσωποκεντρικό. Στο Wasteland 2 υπάρχει η συντροφικότητα, οι χαρακτήρες αλληλοσυμπληρώνονται, οι διάλογοι με τους NPC έχουν μεγαλύτερο βάθος, συνεπώς μιλάμε για μια τελείως διαφορετική σχέση παίκτη-ηρώων.

Τελική ετυμηγορία
Το μόνο στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε είναι να συνεχίσουν και οι δύο να κάνουν αυτό που ήδη κάνουν στα ίδια επίπεδα και ακόμα καλύτερα. Προσωπικά περιμένω πολύ περισσότερο το Wasteland 3 από οποιοδήποτε Fallout, αλλά για να είμαι ειλικρινής και αυτά τα απολαμβάνω πολύ…απλά για άλλους λόγους και σίγουρα όχι για την έντονη RPG εμπειρία που θα μου χαρίσουν. Οπότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αποδεχτείτε την πραγματικότητα και να κοιτάξετε αλλού αν θέλετε αυτήν την κλασική RPG εμπειρία, μιας και το Fallout δεν την προσφέρει και ούτε πρόκειται να το κάνει.

Ας κάνουμε όμως και πίσω λίγο οι RPGάδες της παρέας γατί όπως αποδείχτηκε και πρόσφατα στις Αμερικανικές εκλογές χρειάζονται επιχειρήματα για να πείσεις τον άλλον και όχι ωμές προσβολές και χλευασμός. Ίσως έτσι μεγαλώσει το fan base και δούμε πολλούς περισσότερους άξιους τίτλους στο μέλλον!

Σας αφήνω με το διαχρονικό ρητό των Monty Pythons “Always look at the bright side of life”. Τώρα έχουμε δύο σειρές από games να επιλέξουμε, ενώ αν δεν είχε έρθει η Bethesda θα είχαμε ενδεχομένως μόνο την σειρά Fallout, αφού το Wasteland ενδεχομένως θα ήτο obsolete.

Διαβάστε τα reviews του Fallout 4 και συζητήστε περισσότερα για το παιχνίδι σε αυτό το forum topic.

Φωτογραφίες

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 DoUzOs (Level 27) 19/11/2016 13:31
Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να παίξω κάποιο από τα Wasteland, αλλά πιστεύω πως δεν θα ήμουν και τόσο μεγάλος fan. Έχω παίξει τα Fallout 3, New Vegas και 4, όπως και όλα τα DLC (εκτός από του τελευταίου) και έχω να πω πως τα Action RPG μου αρέσουν περισσότερο από τα turn-based. Φυσικά, επαναλαμβάνω, δεν έχω δοκιμάσει ένα RPG σαν το Wasteland, οπότε δεν είμαι 100% σίγουρος. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, είμαι fan του Action στοιχείου και, όταν συνδυάζεται με το RPG σαν τα Elder Scrolls ή τα Fallout, τότε περνάω αρκετά καλά.
#2 Aliengoa (Level 23) 19/11/2016 20:38
Είχα την τύχη να παίξω τα πρώτα Fallout και για αυτό είμαι στην θέση να καταλάβω τι εννοούν οι πολέμιοι του νέου "τρόπου" παιχνιδιού. Εκεί που είχες ένα tactical RPG (όπως πολλά strategy της εποχής) πήγαμε σε ένα FPS/ RPG που κακά τα ψέματα, ακολουθούσε το επιτυχημένο μοντέλο των Morrowind/Obliv ion. Το implementation στο κόσμου του Fallout ήταν επιτυχημένο και απολαυστικό ειδικά με το VATS αλλά μήπως χάθηκε η μαγεία των παλιότερων; Προσωπικά πιστεύω, αν και λάτρης του παλιού στυλ (ειδικά RPG Baldur's Gate - Icewind Dale και πλέον λάτρης του Wasteland 2), το Fallout έκανε την καλύτερη κίνηση μια και ανανεώθηκε και ακολούθησε την εξέλιξη της τεχνολογίας. Σημεία των καιρών θα μου πείτε αλλά ακόμα και τα σκληροπυρηνικά RPG με ισομετρική κάμερα έπαψαν να υπάρχουν. Dragon Age κλπ άλλαξαν λογική για τα D&D δεν θα συζητήσω. Μόνη διαφορά το Pillars of Destiny που απέδειξε ότι υπάρχει ζήτηση για τέτοια παιχνίδια. Ωστόσο και παρά την "αναγκαστική" μετάβαση στην First Person οπτική και στο πιο action στοιχείο δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το fallout για έλλειψη RPG στοιχείων ή ατμόσφαιρας. Ισα ίσα που θα έλεγες πως η προοπτική πρώτου προσώπου είναι και πιο ενδιαφέρουσα. Ακόμα και το Dragon Age κλπ παιχνίδια έγιναν πρώτου - τρίτου προσώπου, ωστόσο είμαι υπέρ της λογικής του dragon age (για αυτο το αναφέρω συνέχεια) που σου δίνει και την επιλογή tactical view.
#3 +1 nikos-pc (Level 11) 20/11/2016 00:43
Απ'όλα αυτά, για μένα, με διαφορά κορυφή το Fallout το πρώτο.
Όσον αφορά τα Fallout νέας γενιάς, μετανιώνω το χρόνο που έχω αφιερώσει, διότι οκ να ακολουθήσεις τη φόρμουλα των elder scrolls , αλλά αφού έχεις όπλα, πιστόλια και πίου πίου φρόντισε να βάλεις ένα σωστό σύστημα μάχης, σωστά shooting mechanics που λένε και στο χωριό μου.
Όσο για το wasteland το 2, πολύ τίμια προσπάθεια, αλλά κάνει κοιλιά στη διάρκεια, καταντώντας επαναλαμβανόμεν ο, και ένα ακόμη μείον, ότι είναι sequel παιχνιδιού 20ετίας και βάλε. Ε δεν μπορείς να ζητάς από κάποιον για να νιώσει το παιχνίδι, να έχει παίξει το πρώτο, το οποίο πλέον μόνο μαζοχιστές μπορούν να το τολμήσουν, αφού είναι πρωτόγονο-unpla yable.
#4 ashbringer (Level 24) 20/11/2016 08:20
Τα παλιά είχαν περισσότερη ποιότητα και βάθος στο σενάριο και δεν σε ένοιαζε τόσο για τα γραφικά.Σήμερα κοιτούν περισσότερο τα γραφικά και την απόδοση παρά το σενάριο .Για αυτό και δεν έχουμε πλέον τόσο αξιόλογους τίτλους πέρα απο λίγους και καλούς.Για εμένα το Fallout τελείωσε στο 2 και η συνέχειά του ήταν απογοητευτική.Α πλά χρησιμοποιήθηκε το όνομα του παιχνιδιού για να βγάλουν χρήματα.Όπου βλέπω το όνομα του Brian Fargo ακολουθώ διότι ξέρω ότι ο άνθρωπος δημιουργεί και αυτό ισχύει για Fallout 1,2.Στην περίπτωση του wasteland έχω μεγάλες προσδοκίες και πιστεύω ότι αν προσέξουν κάποιες λεπτομέρειες θα δούμε ένα μοναδικό rpg στις οθόνες μας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι wasteland 1 και 2 δεν είναι επικά ήδη.Δεν πιστεύω σε fan base κλπ απλά ο καθένας έχει την γνώμη του,την άποψή του και αυτή είναι σεβαστή.
#5 Professor_Severus_Snape (Level 26) 21/11/2016 17:53
Πολύ καλό το κείμενο για μια παραδοσιακή κόντρα, η οποία βέβαια σήμερα δε μπορεί να συντηρηθεί επί της ουσίας, παρά μόνο όσον αφορά τα παιχνίδια του παρελθόντος, καθώς πλέον μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Προσωπικά δεν έχω παίξει καμία από τις δύο σειρές μέχρι τώρα, έχω όμως το Fallout 4 και κάποια στιγμή θα το ξεκινήσω.