Ο Aymar Azaizia μιλάει για το Assassin's Creed: Revelations

Hot
Μπάμπης Γιαλαμάς

Ο product manager της Ubisoft αποκαλύπτει την διάρκεια του νέου Assassin's Creed και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.



Το Assassin’s Creed είναι ίσως το κορυφαίο franchise αυτή τη στιγμή για την Ubisoft. Με δεδομένη την κυκλοφορία του Assassin’s Creed: Revelations, ο Aymar Azaizia,  product manager της Ubisoft Montreal, μας μίλησε για την νέα έκδοση της σειράς, αλλά και τα όσα θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον.

GW: Καταρχήν, είστε απόλυτα βέβαιοι ότι αυτό θα είναι το τελευταίο μέρος της σειράς για τον Ezio;
AA: Ναι, θα είναι το τελευταίο μέρος της ιστορίας του Ezio και το πέρασμα στους τρεις βασικούς χαρακτήρες και στο πως συνδυάζονται όλοι αυτοί μαζί τους;

GW: Πως ακριβώς λειτουργεί αυτός ο συνδυασμός;
AA: Οι τρεις χαρακτήρες συνδέονται μεταξύ τους και στο Revelations θα δείτε την σχέση που έχουνε και για ποιο λόγο συνδέονται. Μας αρέσει να παίζουμε με τους fans μας και να τους δίνουμε αλλαγές πλοκής. Σίγουρα θα υπάρχει και Cliffhanger αλλά όχι όπως στο τέλος του Brotherhood. Θα μπορούσαμε να βάλουμε ένα κανονικό τέλος, αλλά σίγουρα πολλοί θα παραπονιόσασταν για αυτό.

Επίσης θα σας δείξουμε τι συνέβη στον Ezio, τον Altair αλλά και γιατί ο Desmond έκανε αυτά που έκανε στο τέλος του Brotherhood.

GW: Πώς θα μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημα αυτό;
AA: Την ιστορία του Ezio για παράδειγμα, την οποία ακολουθεί ο Desmond, την βλέπει από το dna του ίδιου. Όταν βέβαια ο Ezio σταματάει να πολεμάει έπρεπε να δείξουμε σε όλους την ιστορία του και για αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τη μίνι ταινία Embers και παράλληλα κόμικ και βιβλία τα οποία θα δίνανε συνέχεια στους ήρωες του παιχνιδιού που έχουνε βγει πια στην σύνταξη.

GW: Πολλοί νομίζανε ότι ο λόγος που ο Ezio επέστρεψε να πολεμήσει σε αυτή την ηλικία ήταν η ιστορία στο Embers…
AA: Όχι, το συγκεκριμένο φίλμ μας δείχνει τη συνέβη μετά το Revelations και το τέλος της ιστορίας του το οποίο είναι πολύ συγκινητικό.

GW: Πόσο θα είναι το καθαρό gameplay time;
AA: Θα είναι αρκετό, ίσως μεγαλύτερο από όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Περίπου στις 20 ώρες, αν προσθέσεις και τα Side Missions τα οποία θα υπάρχουνε.

GW: Άρα θα υπάρχουνε αποστολές όπως στο Brotherhood όπου βοηθούσες τον Leonardo Da Vinci;
AA: Ναι θα υπάρχουνε. Παράλληλα αλλάξαμε τον τρόπο που θα εμφανίζονται αυτές οι αποστολές. Θα υπάρχουνε πολύ περισσότερα cinematic twists και πριν και μετά τις αποστολές και εξωτερικά στοιχεία τα οποία θα αλλάζουνε την πορεία της αποστολής.

GW: Δηλαδή κάποια από αυτά τα quests θα επηρεάζουνε την ιστορία; Διότι υπάρχουν και παίκτες που πρώτα τελείωναν την ιστορία και μετά τα side quets.
AA: Σίγουρα δώσαμε αρκετή προσοχή ώστε τα side quests να ταιριάζουνε περισσότερο με την ιστορία. Παράλληλα επιστρέφουν οι δολοφονίες στους πύργους για την κατοχή της περιοχής. Το σύστημα θα είναι πιο βελτιωμένο και δυσκολότερο αλλά εκεί θα έχετε την βοήθεια άλλων Assassin’s που θα σας κάνουνε τη ζωή ευκολότερη.


GW: Άρα η αδελφότητα υπάρχει ακόμα;
AA: Φυσικά και θα είναι αναβαθμισμένη στο πως θα παρουσιάζεται. Λάβαμε feedback από τους παίκτες οι οποίοι θέλανε οι assassins να έχουνε ισχυρότερο ρόλο στο παιχνίδι. Θέλανε να γνωρίζανε με ποιους συνεργάζονταν. Γι’ αυτό κι εμείς αποφασίσαμε να λειτουργήσουμε έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε ξεχωριστό customization σε αυτούς και να δείτε κομμάτια της ιστορίας τους. Βέβαια δεν είναι υποχρεωτικό να ασχολείστε με την αδελφότητα αλλά σίγουρα αν το κάνετε θα έχετε αρκετά κέρδη.

GW: Επίσης είδαμε καινούργια όπλα στο παιχνίδι. Θα μας πείτε λίγα λόγια για αυτά;

AA: Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά είναι το bomb crafting system. Πήραμε το σύστημα που προϋπήρχε με τα smoke bombs και παράλληλα προσθέσαμε το σύστημα παγίδευσης στις περιοχές, αλλά και το να μπορείτε να φτιάχνετε οι ίδιοι τις βόμβες.

Οι παίκτες θα φτιάχνουν της βόμβες που θέλουνε με τους συνδυασμούς που θέλουν. Για παράδειγμα, κάποιες βόμβες θα μπορούν είτε να μοιάζουν με πυροτέχνημα, είτε να κάνουνε δυνατούς κρότους, είτε ακόμα και να λειτουργούν σαν smokescreen. Βέβαια για να χρησιμοποιήσετε τις βόμβες αυτές θα πρέπει αν βρείτε της συνταγές αλλά και τα υλικά, τα οποία θα χρειάζεστε. Τα υλικά βρίσκονται διάσπαρτα σε όλο τον κόσμο του παιχνιδιού. Με αυτό τον τρόπο λέμε ένα ευχαριστώ σε όσους εξερευνούν όλο το παιχνίδι. Παράλληλα, θα προσφέρεται και ειδικό gameplay που θα δίνει στους εξερευνητές ειδικές βόμβες που δεν θα έχουνε οι άλλοι παίκτες.

GW: Υπάρχουνε αρκετές αλλαγές στο παιχνίδι, κάτι που διαπιστώσαμε το είδαμε στην Gamescom, στην multiplayer beta. Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η κυκλοφορία του απέχει ένα χρόνο από την προηγούμενη. Πώς τα καταφέρατε, όταν υπάρχουνε εταιρίες που τους παίρνει χρόνια να βγάλουνε ένα επιτυχημένο sequel κι εσείς σε ένα χρόνο ανεβάσατε το παιχνίδι ένα επίπεδο παραπάνω;
AA: Υπάρχει μια ολόκληρη ομάδα με την οποία δουλεύω, και δεν λειτουργούμε μόνο στο παιχνίδι αλλά σε οτιδήποτε αφορά τον κόσμο του Assassin’s Creed. Μιλάμε για κόμικ και βιβλία δηλαδή. Γι’ αυτό και γνωρίζουμε που θέλουμε να βρισκόμαστε σε μερικά χρόνια. Ξέρουμε τι θα συμβεί και τι assassins θα υπάρξουνε στο μέλλον. Βέβαια πήραμε πολύ feedback από τους παίκτες οι οποίοι ζητούσανε να μάθουνε πως θα τελειώσει η ιστορία του Ezio.

Η ιστορία της σειράς θα φτάσει μέχρι το 2012. Δεν έχουμε σκοπό να πάμε στο μέλλον.


GW: Αρά ακούτε τους παίκτες και τις απόψεις τους;
AA: Φυσικά γι’ αυτό και υπήρξε βελτίωση στο σύστημα μάχης με την προσθήκη νέων όπλων. Ένα από αυτά είναι το Hook blade, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους, είτε για να κρέμεστε από καλώδια, είτε για να παίρνετε φόρα στρίβοντας από τις γωνίες.

Υπάρχουν πολλές ομάδες που λειτουργούν πάνω στο παιχνίδι και γι’ αυτό καταφέραμε να αναπτύξουμε κάτι με εμφανείς βελτιώσεις μέσα σε ένα χρόνο. Για τον σκοπό αυτό δουλεύουμε με ομάδες από το Κεμπέκ, την Σιγκαπούρη και το Montreal. Παράλληλα, τα γραφικά έχουνε βελτιωθεί πάρα πολύ και μιλάμε για το καλύτερο Assassin’s Creed σε θέμα γραφικών μέχρι τώρα. Τέλος, θα υπάρξουνε πάρα πολλές εκπλήξεις για όλους τους fans του παιχνιδιού και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι από εσάς θα κλάψετε κατά την διάρκειά του, ενώ άλλοι θα μείνετε με το στόμα ανοιχτό.

GW: Ερώτηση από το forum μας: Πιστεύεις ότι παρατράβηξε το σενάριο του Ezio; Παράλληλα, ο αναγνώστης μας λέει ότι η αλλαγή στην τοποθεσία είναι πάρα πολύ καλή.
AA: Ναι, τελειώνουμε με την ιστορία του Ezio σε αυτό το παιχνίδι. Bέβαια αυτό δεν σημαίνει πως ο ίδιος ο Ezio δεν θα ξαναεμφανιστεί. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να μιλήσουμε για όλη την ιστορία του από την αρχή μέχρι το τέλος του, αλλά παράλληλα στο Embers θα δείτε την γέννηση ενός καινούργιου assassin. Ειδικά όταν ο ίδιος έχει δημιουργήσει μια αδελφότητα, υπάρχουνε πολλές ιστορίες που μπορούμε να πούμε. Παράλληλα, μπορείτε να δείτε αυτές της ιστορίες μέσω τον κόμικ και των βιβλίων.


GW: Άλλη μια ερώτηση απ’ το forum. Είδαμε ένα τρέιλερ το οποίο κυκλοφόρησε με τον Desmond. Τι θα γίνει με τον ίδιο; Είναι φυλακισμένος από τους Templars; Από το ίδιου του το υποσυνείδητο λόγω του apple;
ΑΑ: Είναι ένα μεγάλο spoiler και δεν μπορώ να μιλήσω για αυτό, βέβαια έχω δει μερικά forums και κάποιοι από εσάς έχετε βρει ήδη την απάντηση.

GW: Κατά την διάρκεια του demo στην Gamescom άκουσα την λέξη "μαλάκα". Όντως ειπώθηκε κάτι τέτοιο ή άκουσα λάθος;

AA: Αυτό ήτανε που ακούσατε (γέλια), αλλά αν το παρατηρήσεις όλοι μιλάνε στην μητρική τους γλώσσα σε όλα τα παιχνίδια. Μάλιστα θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε να παίξετε το Assassin’s Creed 2 στην μητρική του γλώσσα με υπότιτλους.

GW: Μία ακόμα ερώτηση που μπορεί να θεωρηθεί spoiler. Τι γίνεται με την Ελλάδα; Υπήρχανε στοιχεία για την Ελλάδα στο Brotherhood, είδαμε και δυνατό το ελληνικό στοιχείο στο Revelations. Σχεδιάζετε κάποια από τις επόμενες συνέχειες του παιχνιδιού να γίνει στην Ελλάδα;
AA: Νομίζω ότι εδώ υπάρχουνε 2 ερωτήσεις. Η μία είναι αν θα σου πω ότι θα συμβεί κάτι στην Ελλάδα, οπότε όχι, δεν θα σου απαντήσω σε αυτό. Αλλά αν με ρωτάς αν θα σκεφτόμασταν στο μέλλον να κάνουμε κάτι στην Ελλάδα, σίγουρα θα το κάναμε. Η χώρα σας έχει προσφέρει εκατοντάδες ιστορίες και μεγάλες ιστορικές στιγμές. Άρα ένα τέτοιο σενάριο σίγουρα μας ιντριγκάρει. Μάλιστα, ένα γαλλικό κόμικ έχει κάποιον έλληνα ήρωα μονομάχο. Βέβαια υπάρχουν πολλοί που ζητάνε ακόμα και Ninja Assassin λόγω της αγάπης τους στα anime και στην Ιαπωνία. Όπως και να ‘χει, είμαστε ένα παιχνίδι που χρησιμοποιούμε όλο τον κόσμο.

GW: Μέχρι σήμερα έχουμε δει ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα που υπάρχει στο παιχνίδι. Ξεκινάμε με τον Altair, μετά πηγαίνουμε στον Ezio και σίγουρα ανέφερες ότι θα υπάρξει και συνέχεια. Σε ποια χρονική περίοδο πιστεύεις ότι το παιχνίδι θα φτάσει στο τέλος του;
AA: Η ιστορία φτάνει μέχρι και το σήμερα (2012) όπου υπάρχει ο Desmond. Δεν έχουμε όμως σκοπό να πάμε στο μέλλον.

GW: Άρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι το τέλος της σειράς θα είναι το 2012;
AA: Μπορεί αλλά…μπορεί να το θεωρήσετε και σαν ένα ξεκίνημα, μιας και όλα αρχίσανε από τον Desmond. Βέβαια οι παίκτες έχουνε ένα συγκεκριμένο τρόπο σκέψης στο θέμα της χρονολογίας, αλλά μέσω των κόμικ μπορείτε να δείτε ότι η ιστορία εξελίσσεται μέσα από αυτά. Αλλά μπορούμε να παίξουμε με τον χρόνο γυρνώντας, μιας και ψάχνουμε να βρούμε τα apples of Eden. Μπορούμε να μείνουμε ακόμα και στην ίδια χρονική περίοδο, αλλά σε άλλη περιοχή.

Ούτως η άλλως assassins υπήρχανε και πριν, απλά ο Ezio τους ένωσε σε μια αδελφότητα. Υπάρχουνε λοιπόν πολλοί χαρακτήρες και τα παιδιά τους μπορούνε να συνεχίσουνε την ιστορία. Παράλληλα, έχουμε και τα βιβλία, όπως το Assassins Creed: Crusade από τον Oliver Bowden, το οποίο μιλάει για τον Altair και την σχέση του τον πατέρα του Μάρκο Πόλο, την σύνδεσή του με την αδελφότητα και την σύνδεσή του με τον Ezio. Οπότε, θα δώσει απαντήσεις στοτι σχέση έχουνε οι δύο ήρωες μεταξύ τους.

GW: Ας κλείσουμε μιλώντας για το multiplayer mode. Έχουμε μεγάλες αλλαγές και καινούργια modes. Τι σας έκανε να αλλάξετε το multiplayer τόσο πολύ; Το feedback τον παικτών; Το είχατε σχεδιασμένο; Η περιμένατε να δείτε τι θα γίνει πρώτα με το Brotherhood;
AA: Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ένας συνδυασμός από αυτά. Μετά την κυκλοφορία του Assassin’s Creed: Brotherhood μιλήσαμε με το community των παικτών μας. Ήτανε μια δοκιμή για μας ώστε να δούμε τι θέλανε να παίξουνε οι ίδιοι στο μέλλον. Μιλήσαμε με VIP παίκτες, είδαμε τι ζητάνε και καταλήξαμε σε αυτά που θα δείτε. Φέτος λοιπόν έχουμε νέα modes, νέους ήρωες και νέους χάρτες. Όλοι οι ήρωες θα έχουν πλήρες customization σε όπλα και ρούχα, ξεχωριστά animations ανάλογα με το όπλο και βέβαια καινούργια abilities.

Έχουμε σκεφτεί να μεταφέρουμε το Assassin's Creed και σε άλλα genre. Πάντως, θα ήταν δύσκολο να υλοποιηθεί ως MMORPG.


Παράλληλα, θα σας δίνεται η ευκαιρία σε περίπτωση που δεν τα πάτε καλά και σκοτωθείτε αρκετές φορές, να ακολουθήσετε τα ίχνη των αντιπάλων σας για να πάρετε και οι ίδιοι κάποιο kill. Επιπλέον, αλλάξαμε κάποια πράγματα στην beta, αναζητώντας την ισορροπία. Γι΄’ αυτό προσθέσαμε νέα ομαδικά modes που είναι εξαιρετικά και πολύ διασκεδαστικά. Παράλληλα, θα μπορείτε να δείτε και την ιστορία του multiplayer mode.

GW: Αναφέρεσαι φυσικά στο γεγονός ότι μέσω του multiplayer mode οι παίκτες θα μπορούν να δούνε πως διαδραματίζεται η ιστορία του Revelations από τα μάτια των Templars;
AA: Ακριβώς. Θα δείτε ότι θα υπάρχουνε πολλά βίντεο και αντικείμενα που θα ξεκλειδώνετε καθώς προχωράτε. Είναι η πρώτη φορά που θα σας δοθούν στοιχεία για το Abstergo System και τα μυστικά του, μιας και όλοι ξέρουν ότι η Abstergo συνεργάζεται με τους Templars. Ακόμη, θα είναι η πρώτη φορά που θα σας αναφέρουμε στοιχεία για τους Templars, γιατί μέχρι σήμερα κρατούσαμε τα χαρτιά μας κρυφά και κανείς δεν ήξερε αρκετά για αυτούς, όπως επίσης τι ακριβώς κάνουν ή τι σκοπό έχουνε.

Στο παιχνίδι παίζετε έναν Assassin και δεν ξέρετε αν όντως είστε εσείς ο καλός ή ο κακός τις υπόθεσης. Είστε ένας δολοφόνος που σκοτώνει κόσμο και τίθεστε κατά των Templars, ενώ στην ουσία δεν γνωρίζετε πολλά πράγματα για τους ίδιους. Βέβαια μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο Ezio έκανε ότι έκανε για προσωπικούς λόγους και εκδίκηση, αλλά για τον Altair δεν γνωρίζουμε πάρα πολλά και ειδικά για το παρελθόν του.

GW: Μετά το multiplayer mode ποιο θα είναι το επόμενο βήμα; Έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σας να κάνετε το Assassins Creed ένα MMORPG;
AA: Ναι, έχουμε σκεφτεί πολλές εναλλακτικές για το παιχνίδι. Αν εξαιρέσεις τα racing games, για τα υπόλοιπα είδη όλα είναι ανοιχτά. Βέβαια η κατηγορία των MMORPG είναι τεράστια και δύσκολα μπορεί να γίνει κάποια υλοποίηση ως προς αυτόν τον τομέα.

Το παιχνίδι μας επιτρέπει να κινούμαστε σε διαφορετικές χρονικές περιόδους, κάτι που θα ήτανε δύσκολο να υλοποιηθεί σε ένα MMO. Παρότι υπάρχουν 2 φυλές και θα μπορείς να διαλέξεις, ο στόχος μας εδώ είναι διαφορετικός. Προτιμάμε να έχουμε μια πολύ δυνατή ιστορία, ενώ παράλληλα μας πήρε πολύ χρόνο να φτιάξουμε μια απλή πόλη, πόσο μάλλον να δημιουργήσουμε έναν ολόκληρο κόσμο.

GW: Θα ήθελες να πεις κάτι στους έλληνες fans του παιχνιδιού;
ΑΑ: Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω, γιατί χάρη στο GameWorld έμαθα ότι υπάρχουν αρκετοί στην Ελλάδα. Γνωρίζω ότι έχουμε fans σε όλο τον κόσμο και χάρηκα για το πόσο πολλοί αγαπάτε το παιχνίδι. Είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε εκπλήξεις μέσα στο Assassin’s Creed: Revelations που θα σας αρέσουνε, όπως για παράδειγμα οι χαρακτήρες του multiplayer mode.

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο και την υπομονή σου κι  επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους fans για την αγάπη που μας δίνουν. Θα σου πω κι ένα παράδειγμα, ότι πρόσφατα λάβαμε ένα βιβλίο από την Γαλλία με παίκτες ντυμένους σαν τους ήρωες του παιχνιδιού. Επομένως, κάθε φορά που λαμβάνουμε κάποιο μήνυμα, αυτό μας κάνει χαρούμενος και όλοι δουλεύουμε για να πετύχουμε το καλύτερο.


Το Assassin's Creed: Revelations θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου για PS3 και Xbox 360 και στις 29 Νοεμβρίου για PC.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Manos (Level 39) 14/09/2011 18:43
Αυτά είναι. Τον ξεζούμισες τον άνθρωπο Μπάμπη.
Σημαντικές πληροφορίες οι 20 ώρες gameplay time (με όλα τα quests όμως) και το ότι η ιστορία θα φτάσει έως το 2012.

Όσο για την Ελλάδα, για να αποφύγει να απαντήσει, πιστεύω ότι θα υπάρχουν και ελληνικές τοποθεσίες στο Revelations. Από το "μαλάκα" του multiplayer mode το καταλάβαμε. Αλλιώς αν δεν είχε να κρύψει κάτι θα σου έλεγε στεγνά "Δεν θα υπάρχει η Ελλάδα". :-)
#2 Zagnaphein (Level 20) 14/09/2011 21:11
Και να σκεφτείς ότι παρότι ήτανε 9 το πρωί και με ένα καφέ δεν τον έπιασα στον ύπνο! Η συνέντευξη ήτανε απολαυστική και αν ξεπεράσουμε κάποια bugs θα προσπαθήσω να την ανεβάσω να την ακούσουμε κιόλας.

Παράλληλα είπε ότι θα ξαναμιλήσουμε και στο μέλλον. Οπότε ελπίζω την επόμενη φορά να μιλάμε για την Ελλάδα και το Assassin's Creed.
#3 draginfable (Level 23) 14/09/2011 23:57
Τιτανομεγιστοτε ράστια συνέντευξη! Ειδικά εκεί με την Ελλάδα που τα μάσαγε μου αρέσει πολύ! Πρέπει οπωσδήποτε να ανέβει youtube!
#4 x_yannis (Level 21) 15/09/2011 03:25
Θα ακούει "Μπάμπης Γιαλαμάς" και θα τρέχει... τα ξέρασε όλα!
#5 JohnShepard (Level 13) 15/09/2011 20:06
Συγχαρητήρια για την συνέντευξη.Το περιμένω πως και πως φέτος και αν το multiplayer βελτιωθει τοτε ακομα καλυτερα!Οσο για τις 20 ωρες που λεει ειναι πολυ καλο αλλα δεν το πιστευω αν δεν το δω.
#6 theodosis1988 (Level 3) 15/09/2011 23:45
σε ποιο μερος λεει μαλακα ρε παιδια ????
#7 theodosis1988 (Level 3) 15/09/2011 23:53
αστε το βρηκα :woohoo:
#8 Zagnaphein (Level 20) 16/09/2011 02:16
Quoting theodosis1988:
αστε το βρηκα :woohoo:


Τρελό γέλιο, όταν το άκουσα άσε..
#9 Zagnaphein (Level 20) 16/09/2011 20:50
Η Συνέντευξη ανέβηκε στο youtube! http://www.youtube.com/watch?v=cjk3AJyVKNo&feature=colike