Ειδήσεις Συνεντεύξεις The Flame in the Flood: Συνέντευξη με τον Forrest Dowling

The Flame in the Flood: Συνέντευξη με τον Forrest Dowling

Saturday, 18 Mar 2017  | in Συνεντεύξεις  | Γράφτηκε από τον Παντελής Δασκαλέλος   | (4 σχόλια)
Παντελής Δασκαλέλος

Παντελής Δασκαλέλος  

Now playing Crysis 2, Gears of War 2 και Tom Clancy's H.A.W.X
http://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/3a/b0/83/forrest-dowling-interview-31-1489790351.jpg
 

The Flame in the Flood: Συνέντευξη με τον Forrest Dowling

O lead level designer του BioShock Infinite μας μιλάει για το νέο του project.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση κυκλοφοριών στον ευρύτερο χώρο του Survival genre. Μία από τις κυκλοφορίες αυτές είναι και το The Flame in the Flood, το οποίο διατέθηκε τον Φεβρουάριο του 2016 στα PC και στο Xbox One, ενώ στις αρχές της χρονιάς μεταφέρθηκε στο PS4. Το The Flame in the Flood αναπτύχθηκε από τη νεοσύστατη The Molasses Flood, μια εταιρεία που έχει στελεχωθεί από βετεράνους της βιομηχανίας των video games. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τα στελέχη της εταιρείας έχουν εργαστεί στις σειρές BioShock, Homefront, Halo, Rock Band και Guitar Hero.

To GameWorld είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον Forrest Dowling, τον lead level designer του BioShock Infinite και lead designer του The Flame in the Flood. O Forrest Dowling έχει επίσης εργαστεί στο Frontlines: Fuel of War, αλλά και στο Homefront, όπου και είχε αναλάβει τον σχεδιασμό των multiplayer maps του εν λόγω FPS. Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει να μας πει για το νέο “πνευματικό” παιδί του.

GameWorld: To The Flame in the Flood κυκλοφόρησε πριν από ένα περίπου χρόνο, εντούτοις υπάρχουν ακόμη αρκετοί παίκτες που δεν είναι εξοικειωμένοι μαζί του. Πιστεύετε ότι ο χαρακτηρισμός “roguelike Survival” αντικατοπτρίζει πλήρως το gameplay του;
Forrest Dowling: Κατά την άποψή μου ο χαρακτηρισμός roguelike survival μπορεί να δώσει εύκολα μια πρώτη εικόνα στον παίκτη, αλλά δεν περιγράφει πλήρως το gameplay του. Εγώ θα το περιέγραφα ως ένα game στο οποίο ο παίκτης αναλαμβάνει τον έλεγχο ενός κοριτσιού και του σκύλου της, η οποία ταξιδεύει είτε πεζή, είτε πάνω σε μια σχεδία και προσπαθεί να επιβιώσει για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

GW: To παρθενικό project της The Molasses Flood κυκλοφόρησε πρόσφατα και στο PS4. Σε πρώτη φάση θα θέλαμε να μας αναφέρετε ποιες διαφορές υπάρχουν μεταξύ των console εκδόσεων και της αντίστοιχης για PC και σε δεύτερη φάση αν αντιμετωπίσατε κάποια δυσκολία στην ανάπτυξη της PS4 έκδοσης;
FD: Στο PS4 προσθέσαμε έξτρα περιεχόμενο, όπως avatars, ένα dynamic theme και το director's commentary. To τελευταίο feature θα προστεθεί σύντομα και στις υπόλοιπες εκδόσεις, αν και ακόμη δεν είναι έτοιμο. Δεν αντιμετωπίσαμε σημαντικές δυσκολίες, αν και για είμαι ειλικρινής την ανάπτυξη του port την ανέλαβε η Curve Digital. Οι μόνες ενδεχομένως δυσκολίες που υπήρξαν αφορούσαν τη μετάβαση σε μια νεότερη έκδοση της Unreal Engine 4 από αυτή που είχαμε εμείς αρχικά χρησιμοποιήσει.

GW: To The Flame in the Flood έχει αποσπάσει θετικές κριτικές για το soundtrack του. Πώς ακριβώς προέκυψε η συνεργασία με τον Chuck Ragan;
FD: Η συνεργασία μας με τον Chuck ήταν εξαιρετική. Δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα video games, εντούτοις ενδιαφέρεται για το camping και την επιβίωση στην ύπαιθρο, κάποια πράγματα δηλαδή που άπτονται άμεσα με την θεματολογία του παιχνιδιού. Γενικά σταθήκαμε εξαιρετικά τυχεροί, καθώς ο Chuck και ο Scott Sinclair (o art director του The Flame in the Flood και της σειράς BioShock) είναι φίλοι και το γεγονός αυτό έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην συνεργασία μας.

GW: Πρόσφατα έχουμε δει πολλά Survival, στα οποία διακρίνουμε ομοιότητες στο gameplay τους. Υπάρχει κάποιο ξεχωριστό στοιχείο που διαφοροποιεί το The Flame in the Flood από τις υπόλοιπες κυκλοφορίες της αγοράς:
FD: Νομίζω ότι το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ο συνδυασμός του ποταμιού και του rafting. Στα υπόλοιπα Survival δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην δημιουργία μιας στοιχειώδους βάσης, ενώ εμείς δίνουμε στον παίκτη την ώθηση να εξερευνήσει και να προχωρήσει παρακάτω. Νομίζω ότι το στοιχείο αυτό δίνει ένα ξεχωριστό feeling στο παιχνίδι.

GW: Η δημιουργία σας διαθέτει ένα άκρως μινιμαλιστικό story. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο κόσμος καταστράφηκε από κάποιο κατακλυσμιαίο φαινόμενο, εντούτοις δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι συνέβη στο παρελθόν. Αυτή ήταν εξαρχής η πρόθεσή σας ή θεωρήσατε ότι από την στιγμή που μιλάμε για ένα Survival δεν χρειάζεται να δοθεί μεγάλη έμφαση στο σενάριο;
FD: Ακολουθήσαμε αυτή τη μινιμαλιστική προσέγγιση για διάφορους λόγους, αλλά όχι γιατί το The Flame in the Flood ανήκει στον χώρο των Survival. Προσωπικά μου αρέσουν οι μινιμαλιστικές ιστορίες και ιδίως στα games, αφού ο παίκτης μπορεί να αντιληφθεί με τον δικό του τρόπο τα γεγονότα. Επιπροσθέτως, ποτέ δεν ήμουν fan του lore ή κάποιας άλλης μορφής backstory οπότε προτιμώ να διηγηθώ μόνο όσα χρειάζονται για να αποδοθεί η ανθρώπινη διάσταση των χαρακτήρων της ιστορίας.

GW: Υπάρχουν στιγμές που το The Flame in the Flood είναι βάναυσο και αδυσώπητο εξαιτίας της RNG φύσης του. Για παράδειγμα, ο παίκτης μπορεί να δηλητηριαστεί από ένα φίδι ή να σπάσουν τα πλευρά του ύστερα από μια επίθεση αγριογούρουνου και στην πορεία να μην μπορεί να βρει τα απαραίτητα resources για να θεραπευτεί. Πιστεύετε ότι αυτό είναι ένα από τα θετικά στοιχεία του παιχνιδιού, αφού με αυτό τον τρόπο οι παίκτες θα πρέπει μονίμως να βρίσκονται σε εγρήγορση όταν εξερευνούν μια νέα περιοχή;
FD: Έχω πολύ ανάμικτα συναισθήματα σχετικά με το RNG στοιχείο στο παιχνίδι. Πιστεύω ότι από την μια πλευρά είναι σημαντικό να μάθετε πότε μπορείτε να πάρετε ένα ρίσκο ή όχι, αλλά από την άλλη όμως το κόστος της “μάθησης” είναι εξαιρετικά υψηλό έτσι όπως λειτουργούν οι affliction μηχανισμοί, αφού θα πρέπει να βρείτε τα συγκεκριμένα φάρμακα για τις ανάλογες παθήσεις. Το έχω σκεφτεί αρκετά αυτό και δεν είμαι σίγουρος για το πώς θα μπορούσε να λυθεί αυτό το ζήτημα. Η μια λύση θα ήταν να γίνονται spawn τα κατάλληλα αντικείμενα όταν υπάρχει πρόβλημα, κάτι που όμως θα ακύρωνε ουσιαστικά την όλη διαδικασία μάθησης και εξοικείωσης, ενώ η δεύτερη λύση θα ήταν να υπήρχε κάποιο μαγικό med kit που θα γιάτρευε όλων των ειδών της παθήσεις, κάτι που επίσης έρχεται σε αντίθεση με τους affliction μηχανισμούς του παιχνιδιού.

GW: H The Molasses Flood είναι μια νεοϊδρυθείσα εταιρεία που αποτελείται από εξαιρετικά έμπειρα στελέχη. Τι μπορούμε λοιπόν να περιμένουμε από εσάς στο μέλλον;
FD: Ήδη εργαζόμαστε σε ένα νέο game, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για αυτό. Θα σας ενημερώσουμε, όποτε είμαστε έτοιμοι.

Διαβάστε το review του The Flame in the Flood από τον Αριστοτέλη Ζησιμόπουλο. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το σχετικό forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 +1 An arrow in the knee (Level 22) 18/03/2017 14:44
Και μόνο που αναφέρεται το Bioshock Infinite στο ιστορικό του, έχει την προσοχή μου.Το παιχνίδι φαίνεται πολύ ενδιαφέρον ούτως ή άλλως και με το δυναμικό που το στελεχώνει μπορούμε να περιμένουμε πολλά.
#2 machinarioum (Level 8) 18/03/2017 18:36
μπαίνει το όνομα bioshock αμέσως στρέφεις την προσοχή σου πάνω του, ΑΛΛΑ ζητάει 15 ευρώ, σε αυτά τα λεφτά έχεις πεπατημένες λύσεις σε αυτό το είδος. δεν ξέρω αν τα αξίζει η όχι (αν και έχει καλές κρητικές ) μπηκε σε wishlist και βλεπουμε
#3 Professor_Severus_Snape (Level 26) 19/03/2017 04:51
Ωραία η συνέντευξη, το παιχνίδι με έχει ψήσει αρκετά είναι αλήθεια και δεν αποκλείεται να ασχοληθώ μαζί του στο μέλλον.
#4 Dovahkiin (Level 22) 19/03/2017 15:16
Πολύ ωραία η συνέντευξη. Το παιχνίδι ήδη κέρδισε την προσοχή μου διαβάζοντας το review του Αριστοτέλη, οπότε δε βλέπω την ώρα να ασχοληθώ μ' αυτό.