Firewatch: Αντιπροσωπεία της Ford καταπάτησε δικαιώματα

Firewatch: Αντιπροσωπεία της Ford καταπάτησε δικαιώματα

Firewatch: Αντιπροσωπεία της Ford καταπάτησε δικαιώματα

Με σκοπό διαφημιστική καμπάνια.

Μια αντιπροσωπεία της Ford στην Αμερική χρησιμοποίησε εικόνες από το Firewatch για να διαφημιστεί.

Συγκεκριμένα, η αντιπροσωπεία της Ford που εδρεύει στο Κουίνσι της Μασαχουσέττης ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια μέσω emails, επισυνάπτοντας μαζί και μια εικόνα η οποία παρουσιάζει το νέο μοντέλο Ford Focus 2016. Ώς φόντο όμως έχει χρισημοποιηθεί μια εικόνα από το Firewatch, πράγμα που σημαίνει πως η αντιπροσωπεία μάλλον δεν γνώριζε οτι η Panic Inc. (publisher του Firewatch) και η Campo Santo (εταιρεία ανάπτυξης του Firewatch) κατέχουν πνευματικά δικαιώματα για οτιδήποτε αφορά το δημιούργημα τους.

Η Panic ανήρτησε στον επίσημο Twitter λογαριασμό της την εν λόγω εικόνα ρωτώντας ειρωνικά τους φίλους του Firewatch αν θυμούνται τους Henry και Delilah (βασικοί χαρακτήρες του παιχνιδιού) να είναι ενθουσιασμένοι για την προσφορά και τις εκπτώσεις της Ford. Με την σειρά του ο συνιδρυτής της Campo Santo Sean Vanaman ανήρτησε ένα καυστικό σχόλιο, αναφερόμενος στην άγνοια της αντιπροσωπείας περι των πνευματικών δικαιωμάτων.

Μόλις συνειδητοποίησε το ζήτημα και τις διαστάσεις που είχε λάβει, ο υπεύθυνος του τμήματος διαφήμισης της αντιπροσωπείας Sean Western δήλωσε πως η ομάδα του χρησιμοποιεί sites με προστασία και πιστοποίηση DMCA (Digital Millenium Copyright Act) για να αποσπάσει και εν συνεχεία να χρησιμοποιήσει εικόνες, δίνοντας για παράδειγμα το site widewallpaper.info. Η αλήθεια είναι όμως πως ακόμα και αν ένα site (πχ. το widewallpaper.info) δεν πέφτει σε καταπάτηση δικαιωμάτων, μπορεί να το έχουν κάνει οι χρήστες που ανεβάζουν τις εικόνες σε αυτό.

Προς απάντηση στον Western, ο Vanaman δήλωσε πως στην συγκεκριμένη διαφήμιση / εικόνα έχουν χρησιμοποιηθεί στοιχεία που υπήρχαν μόνο στο παλιό site της Panic, άρα δεν στέκει το “άλλοθι” πως η μόνη πηγή της αντιπροσωπείας ήταν το widewallpaper.info. Ο ίδιος κατέληξε σημειώνοντας πως σε μια εποχή που αφθονεί το δωρεάν υλικό, είναι λογικό μερικοί να νομίζουν πως όλα είναι δωρεάν, χωρίς πνευματική ιδιοκτησία.

Δεν γνωρίζουμε αν η Panic αποφασίσει να κινηθεί νομικά περί του ζητήματος, αλλά μάλλον δεν θα το κάνει. Το σίγουρο είναι πως αντιμετώπισε την κατάσταση με ψυχραιμία και χιούμορ.

Διαβάστε το review του Firewatch από τον Μάνο Γρυπάρη. Συζητήστε σχετικά με αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 ashbringer (Level 25) 07/07/2016 16:41
Πόσα παιχνίδια παίζονται με εταιρείες μάρκετινγκ και διαφημίσεις.
Notification