Στόχος η ανάπτυξη τίτλων με έμφαση στην αφήγηση.
Η Caroline Marchal, πρώην lead game designer της εταιρείας ανάπτυξης Quantic Dream και γνωστή για τα Heavy Rain, Beyond: Two Souls και το επερχόμενο Detroit: Become Human, ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας εταιρείας ανάπτυξης με όνομα Interior Night.
Η Marchal δημιούργησε την εταιρεία μαζί με μερικούς σημαντικούς developers που έχουν εργαστεί στις Sony και Quantic Dream. Σκοπός της Interior Night είναι να προσεγγίσει την μερίδα των gamers που δίνουν έμφαση στο ποιοτικό storytelling και όχι αποκλειστικά στο gameplay. Με τις ικανότητες που έχουν καλλιεργήσει οι developers της εταιρείας θέλουν να αναπτύξουν τίτλους με καλή και ποιοτική αφήγηση ενώ θα δώσουν την δυνατότητα στους παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες μέσω ρεαλιστικών εμπειριών.
Η νέα Creative Director δήλωσε: "Στην Interior Night στοχεύουμε να προσελκύσουμε ένα ώριμο κοινό το οποίο λατρεύει σειρές όπως τα Breaking Bad και Fargo και δεν ασχολείται απαραίτητα με το gaming, αλλά με διαδραστικές ιστορίες. Πιστεύω πως οι τίτλοι με καλό storytelling είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει κανείς ένα ευρύ κοινό καθώς οι ιστορίες, αν φτιαχτούν σωστά, είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Θέλουμε να ανεβάσουμε ψηλότερα τον πήχη και να δημιουργήσουμε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί, να προσφέρουμε τολμηρές εμπειρίες όπου θα μπορείτε να ξεχάσετε τα mechanics και να επικεντρωθείτε στο συναισθηματικό δέσιμο που θα αναπτύξετε με τους χαρακτήρες και το σενάριο".
Για την ώρα είναι άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο παιχνίδι της Interior Night και σε ποιες πλατφόρμες, αλλά η εταιρεία δήλωσε πως έχει ξεκινήσει ήδη να δουλεύει σε μια διασκεδαστική, γεμάτη αισθήματα εμπειρία.
Θυμηθείτε το review μας για το Beyond: Two Souls. Συζητήστε σχετικά με την Interior Night σε αυτό το forum topic.