GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, κάτω δεξιά. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Αν δεν δημοσιευθεί εντός 24 ωρών τότε στείλτε email στο info@gameworld.gr για δημοσίευση.

Disruptor

 
Το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείτε με το που θα το αντικρύσετε είναι αυτό:
Doom clone. Υπάρχουν αρκετά εκεί έξω. Μερικά είναι καλά, άλλα απαράδεκτα και υπάρχει και το Disruptor.

 
To πρώτο videogame της Insomniac Games –δημιουργό των εκπληκτικών σειρών Spyro the Dragon, Ratchet & Clank καιResistance- είχε ξεκινήσει αρχικά η ανάπτυξή του για το 3DO. Αλλά... Sony, PlayStation και για χαραντάν 3DO.

 
Για να είμαι ειλικρινής, το Disruptor με κέρδισε με από τη πρώτη ματιά. Ωραία γραφικά (για την εποχή του), γρήγοροι ρυθμοί, ωραίο soundtrack και ένα νέο στοιχείο όσον αφορά το gameplay: τα psionics. Βασικά, μετά από μερικά stages, ο πρωταγωνιστής μας αποκτά μια καινούρια psychic power η οποία χρησιμεύει για την εξόντωση των εχθρών. Δεν είναι κάτι τρομερό, αλλά προσθέτει κάτι παραπάνω στο τρόπο με τον οποίο εξοντώνετε τους αντιπάλους σας, σαν extra όπλο ή dual wield δυνατότητα που έχει κι αυτή ανάγκη από ammo.

O τίτλος δε στοχεύει στη πρωτοτυπία και χαρίζει απλόχερα αυτό που λέμε «καθαρή και αγνή διασκέδαση». Όλα τα πλήκτρα του controller χρησιμεύουν εδώ και όλα λειτουργούν ακριβώς όπως θα ‘πρεπε. Εύκολος και άμεσος χειρισμός, τέλος!

 
Ένα θεματάκι που έχει είναι απλά η δυσκολία του. Τι εννοώ; Ότι ακόμα και στο hard, δε θα δυσκολευτείτε. Ειδικά οι αρχάριοι του είδους θα τα βγάλουν πέρα αρκετά εύκολα.
Αυτό όμως που αρχικά με ξένισε ήταν τα cut-scenes τα οποία είναι με πραγματικούς ηθοποιούς. Είναι γελοίο το acting αλλά σας δίνει στοιχεία για τις αποστολές σας καθώς και για το πρωταγωνιστή μας.

 
Στη τελική, το Disruptor είναι ένας πολύ αξιόλογος τίτλος για να περάσετε ευχάριστα την ώρα σας (ειδικά στο PSP, ξέρετε εσείς οι hackers…)

To Disruptor αναπτύχθηκε από την Insomniac Games και κυκλοφόρησε από την Universal Interactive Studios το Δεκέμβριο του 1996 αποκλειστικά για το PlayStation.
Carbon Need for Speed… ελλείψει έμπνευσης
Michonne: Brutal όσο ποτέ
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017